TELKARİ TUR  1 GÜN/ 100,00 TL Rehberlik Başvurusu Yap
SABAH SAAT 08:30 DA BAŞLAYAN TURUMUZ DA SİZİ BULUNDUĞUNUZ YERDEN ( HAVA ALANI / OTOGAR / OTEL ) ALIP MUHTEŞEM TURUMUZA BAŞLIYORUZ.. AŞAĞIDA Kİ YAZILI BUTUN TARİHİ VE KÜLTÜREL YERLERİ BİR GUNDE LÜKS ARAC VE KALİTELİ REHBER EĞLİĞİNDE GEZDİRİYORUZ...

MARDİN ÇEVRE GEZİSİ  ( TELKARİ TUR )
DEYRULZAFARAN MANASTIRI / DARA ANTİK KENTİ / BEYAZ SU VADİSİ / MİDYAT / ESTEL / HASAN KEYF / MOR GABRİEL MANASTIRI

▪ 08:30 İsteğe göre Havalimanı,Otogar veya konakladığınız mekandan alınacaksınız ve Dara ve Midyat’a Doğru yola çıkıyoruz..

▪ 09:00 Mardin Metropoliti’nin ikametgâhı olan Deyrulzafaran Manastırına hareket. 630 yıl Boyunca Hz. İsa’nın diliyle dualar yankılandı bu kadim Manastırın duvarlarında… Şemse eda mağbet hala doğudan yükselen ilk ışıkları kutsamaya devam ediyor burada…

▪ 10:15 Dara antik kenti ziyareti ( Zindan,nekropolis,sarnıçlar,agora,köprü ve surların gezilmesi )
Dara, Büyük İskender’in zamanından bugüne sessiz bir tanık Anadolu’nun güney doğusunda… Bir Roma.. Bir Sasanidir tarihin her deminde…

▪ 11:15 Muhteşem doğa güzellikleriyle Beyaz Su’da dinlenme ve serinleme molası veriyoruz.

▪ 11:45 Konuk evi ziyaretimiz. Midyat evleri arasında kısa bir yürüyüşle Gelüşke Hanı’na geçip kısa bir çay molası veriyoruz (Kadim Dostum dizisine konu olan telkari dükkanları içeriğiyle ferah ve rahatlatıcı bir han) ve Midyat Mağaraları’nı geziyoruz.(Kuyu yapısında olan bu mağaralardaki eski yaşamlara şahit olacağız.)

▪ 12:30 Öğle yemeği ve Alışveriş için Midyat Çarşısı,Telkari,Baharat,Cevizli Sucuk ve Gümüş diyarında yarım saatlik serbest zaman

▪ 13:30 Morgabriyel manastırı

▪ 14:45 Hasankeyf için yola çıkıyoruz.

▪ 15:30 Hasankeyf. Bir kısmı sular altında kalan bu efsaneler diyarında benzersiz anılar yaşayacaksınız.

▪ 18:00 Midyatın/Estel beldesindeki Yeraltı müzesi ve estel konuk evini gezip

•  BEYAZ SU VADİSİ
  • MİDYAT VE ESTEL

11:00 MIDYAT VE ESTEL GEZİSİ

MIDYAT MUZESİ / ESTEL KONUK EVI / CUMBALI EVLER / MERYEM ANA KİLİSESİ VE MİDYATTA ÖĞLEN YEMEĞİ